99johannas

Alla inlägg den 4 april 2013

Av johanna tapper - 4 april 2013 21:35

Usch ja kolla mina fingrar efter att ha spelat bas :(
Det är hål och de vätskar och gör ont. Mår typ illa när jag tittar på de

Av johanna tapper - 4 april 2013 21:14

Hola är hemma nuuu :)
Men aa ska lägga upp bilder på mina iPhoneskal :D
Här kommer de :) och lite bilder på mig

Johannna99@gmail.com
Skulle nån vilja försöka rita mig och sen skicka på mejl till mig så den jag väljer är med i min nya header. Så riiita och välj vilken bild ni vill att gå efter och vilken metod du vill. Fota sen och skicka till mig

Av johanna tapper - 4 april 2013 19:50

Hejhej :)
Har precis varit på ER= Eric ruuth :)
Men i alla fall nu när jag fått min iPhone så tänkte jag visa mina skal :) men gör det när jag kommer hem.
Jag har tänkt på en sak. Om ni har en giveaway på er blogg, kan ni länka den då? Så kikar jag in den :D
Konstverk:

Av johanna tapper - 4 april 2013 18:39

Hey bloggen :)
Såg världens gulligaste mejl idag som jag fick av en tjej (säger inget namn) med hur gulliga kommentarer som helst om min blogg :)D så gulligt. Men ni går gärna skicka konstruktiv kritik också och jag har min mejl i min profil som ni ser :)
Har varit på frispel dig med mitt band :) vi spelade upp 3 gånger och lärde känna massa nya människor ;) alla var så grymma :)
Men jag spelade ju bas och mina fingrar är typ helt skinflådda :(
Menmen vi satte plåster på oc sen fic jag spela igen ;)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Omröstning

Vem är bästa artisten
 Justin Bieber
 One direction
 Eric Saade :)
 Taylor swift :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards