99johannas

Alla inlägg under april 2013

Av johanna tapper - 30 april 2013 06:55

Tja, lång rubrik asså ?
Men jaja jag tänkte visa mina kläder och smink som jag ska vandra i. Först har jag en ljusrosa skjorta som är som ett linne eftersom jag ska va lite fin sen. Sen har jag ett par svarta mysbyxor för att de är sköna att vandra i och bara ett par vanliga strumpor. Sen sminket harjag true match foundation, Gina tricots puder, en maskara från oriflame och ett läppstift från only you ?
En enkel sminkning men den ser ändå bra ut ?
Kram

Av johanna tapper - 30 april 2013 06:34

Godmorgon bloggen och alla som läser ?
Idag ska jag först till kullaberg med klassen och vandra och laga mat i stormkök och sen åker vi tillbaka till skolan vid lunch och få ska vi åka till tivolihuset för att ha kick offen till big buissness. Det är att vi i mentorsgrupperna ska starta företag och tjäna pengar till klassen så vi kan åka till Polen i nian ?
Sen så slutar vi och då ska jag ta bussen till Helsingborg eftersom jag ska köpa en gitarr så jag möter mamma där. Sen när vi köpt gitarren så ska jag möta min bästa vän ch så ska vi sova över hemma hos mig haha mycket jag skulle göra ?

Av johanna tapper - 28 april 2013 20:46

Tja :D
Ska visa vad jag köpte på marknaden igår :D
Jag hade 300:- med mig och handlade upp alla haha :D MEn det var värt det helt klart faktiskt eftersom jag köpte rätt mycket som jag behövde men här är sakerna:

 

En Justin Bieber Almenacka typ eller kalender typ :D Den kostade 39:- och jag köpte den sista och på baksidan finns där klistermärken med Justin :D NÖJD

 

Köpte ett Justin iphoneskal <3 Ville verkligen ha det och det kostade 60:- vilket var ett bra pris tyckte jag så jag köpte det hehe:D

 

Köpte godiskulor till mig och köpte en i lakritssmak till mamma. De kostade 1 :- styck så det var riktigt billigt :D Men de köpte jag i en affär och inte på marknaden.

 

Köpte en mentos i typ alla smaker som jag och mamma delade på :P Dn kostade 5:- så det var inte dyrt eftersom den var kanske 10 cm lång ;K

 

Jag köpte en klubba som liknade en tunga och läppar till mamma och den kostade 5:- den också men jag tyckte den var lite häftig så mamma fick den <3

 

Jag köpte också en plånbok med Justin på <3 Den kostade 80:- men det var faktiskt värd det för den är stor och bra OCH där är Justin på den <3 Jag älskar honom om ni inte har fattat det. ;)

 

Nu kommer det ännu mer godis ;) Köpte en godisklubba som jag alltid absolut ALLTID gör på marknader, det hör lixom till på nått höger eller vänster ;):D Men den kostade 15:- tror jag eller 10.

 

Jag vann ett toblerone på ett sånt chokladhjul men det var dock ett vanligt litet och inte nått stort :(

 

I buyed okej det var nog inte rätt men jag köpte brevpapper hehe :) Med Tom och Jerry eftersom de var jättegulliga :ID Men de kostade 10:- och där var kanske 30 papper i :)

 

Köpte ett halsband som var snyggt faktiskt. Det kostade 10 :- och på samma ställe köpte jag en present till mormor på hennes födelsedag.;D men den kan jag jiu inte lägga upp ifall hon ser det :D

 

Sist så köpte jag klistermärken med rosor på eftersm jag älskar att pyzzla och de var riktigt fina :L de kostade bara 10 spänn så det var inte så farligt. Men det var allt jag köpte så ha det så bra:D




Hejdå<33

Av johanna tapper - 28 april 2013 20:32

japp lite sent men här är jag och julia när vvi gör det hehe :D

Men tyvärr är vi upp och ner tror jag hahha menmen haha ni får överleva ;)


 

Av johanna tapper - 28 april 2013 20:08

TJO <3

Var i kyrkan för typ en halvtimme sen och sjöng med kören <3

vi ska till liseberg nästa vecka :D
Askul faktiskt :D

Men jag sjöng solo och det gick inte speiellt bra, menmen :D Sen åkte vi ( Jag mamma mormor och farfar ) och handlade pizza och åkte hem till mig och åt den såklart hahah :D
Men sen ska jag göra 2 inlägg. Ett med en video där Julia och jag gör chubby bunny, ett om det jag köpte på marknaden och ett där jag berättar hur man enkelt kan piffa upp sig. Oj det var 3 menmen kanske inte hinner göra alla idag men ska försöka haha :D 
Men japp :D

Bjuder på bild på mig:

 

Av johanna tapper - 27 april 2013 15:31

Tjoooo :)
Sov över med Julia igår till idag och vi hade kul :) idag gick vi på marknaden och jag ska visa se vad jag köpte. :)
Men jag ska få en gitarr på tisdag så glad :D
Men här är bilder från idag och igår/

Av johanna tapper - 25 april 2013 11:10

Tjabba :)
Jaa Elin mobbas och är allmänt negativ eftersom jag säger megativt konstigt och agro. Men hon är söt ändå men du skulle höra hur hon pratar. Hon är inte bättre själv haha ;)
Jag är oseriös bara så ni vet ?
Jag och Elin chillar in the bed eller i soffan menar jag haha misstolka inte ;)
Men vi hade no precis.

Av johanna tapper - 24 april 2013 19:35

Juulia

Du är min andra halva och jag älskar dig så mycket det bara går. Vi är som piff och puff om inte mer än det hehe. Jag har alltid ett leende på läpparna när vi är tillsammans och vi kan prata om precis allting och ligga eller sitta och prata om precis allting. Allt från killar till skämt till allt annat från himmel och jord. Du är min andra halva eller mina andningsorgan så försvinner du så försvinner jag. Jag vet inte hur jag klarade mig utan dig innan och det är nog ett mirakel hehe.
Älskar dig Julia.
Nu och föralltid

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vem är bästa artisten
 Justin Bieber
 One direction
 Eric Saade :)
 Taylor swift :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards