99johannas

Alla inlägg under juni 2013

Av johanna tapper - 26 juni 2013 16:16

Heeeeej bloggen :D SOrry att jag är oaktiv men jag är i Småland och är typ SJUK D:

Men jag och moster har shoppat lite ;) så det blir väl en haul på det sen när vi får sakerna ;) Men jag shoppade 12 saker i olika katgorie, nagelsaker,iphoneskal och lite annat :D Men här ä det inte så fint väder men det duger väl ;) Fick en film av moster också som heter beautiful creations och den var asbra:D har läst boken redan men japp:D

Kraaaam :d

   

Av johanna tapper - 22 juni 2013 18:48

kursiv text
Hejhej <3
Är i Småland nu och har inte varit så aktiv eftersom jag har haft lite att göra haha :) men ska blogga lite nu :D
Mamma var med här från torsdags till idag och nu ska jag vara här själv med Siri i en vecka <3
Bilder :

Av johanna tapper - 20 juni 2013 08:50

Matilda sover och jag ligger vaken ;)
Kan inte somna menmen :) idag ska vi va ett tag och sen ska jag till min moster i Småland och mamma är med i helgen men sen åker hon hem och då är jag där helt själv :D
Men idag händer nog inget speciellt förutom att Matilda är här och jag ska packa lite ;)

Av johanna tapper - 20 juni 2013 00:39

Hey
Har varit med Matilda idag och vi ska sovs över eller jag sover typ redan :)
Men vi har bakat chocklsdbollar och sen på kvällen så typ klockan 22.00 träffade vi Matti haha ;) sen var vi ute till kanske 23.00 och nu ligger vi och snapchatar ;) kul
Kram

Av johanna tapper - 18 juni 2013 12:51

Hej bloggis <3
Ska till stranden nu med mormor :)
Så kul :) ska försöka bli lite brun också men bada liiite också kanske, vi får se ;)
Kraaam

Av johanna tapper - 17 juni 2013 14:06

Bilder från agility- tävlingen igår när jag var funktionär 8- 16 haha i spöregn :)

Av johanna tapper - 13 juni 2013 22:58

Hey.
Hade skolavslutning ikväll. Sent jag vet haha. Men nu är det SOMMARLOV :). Jag hade på mig ett hollisterlinne och vita halvlånga byxor haha ;) det var jättekul och imorgon ska vi på restaurang ;). Är så glad för jag vann ett stipendium med mitt band ;) och 30 euro av mamma och 100 av mormor :). Tack så mycket.
Kram

Av johanna tapper - 13 juni 2013 22:58

Hey.
Hade skolavslutning ikväll. Sent jag vet haha. Men nu är det SOMMARLOV :). Jag hade på mig ett hollisterlinne och vita halvlånga byxor haha ;) det var jättekul och imorgon ska vi på restaurang ;). Är så glad för jag vann ett stipendium med mitt band ;) och 30 euro av mamma och 100 av mormor :). Tack så mycket.
Kram

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vem är bästa artisten
 Justin Bieber
 One direction
 Eric Saade :)
 Taylor swift :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards