99johannas

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av johanna tapper - 2 mars 2013 22:10

Hej hej <3

tänkte visa lite bilder på kompisar som säkert kommer komma med i inlägg så ni vet vilka det är och lite om dem :D

Så japp kommer skriva lite om dem också och hur jag lärde känna dem :D

 

Först är det då Elin <3 Hon är en galen tjej som ÄLSKAR Eric Saade och som nästan alltid är glad :)
Henne träffade jag när jag började på Petersven skolan i somras :) Sen dess har vi varit bra kompisar och är med i samma ensamble- band :)   Och nej hon är ingen fjortis på riktigt utan gjjorde bara en sån min på bilden ;)

 

Matilda är då verkligen bästa vän med Elin och de är riktigt tajta <3 Matildad är också en galen tjej som älskar One direction. Hon är ofta glad och skrattar åt typ allt ;) Många säger att hon är korkad också ;)

Jag träffade också Matilda när jag började på PS  och hon är också med på ensemble- bandet :D

 

Fridaaa<3 Hon är då ett år äldre än mig och matilda och Elin men hon är en snäll tjej som gillar att skämta och hon är grym på att sjungaa :D
Jag lärde känna henne när jag började i ensamble-bandet och hon var med där så blev vi bra kompisar typ <3

 

Haaanna <3 Hon är ett år yngre än mig men hon är jätterolig och är full av energi. Hon skrattar ofta och man kan alltid prata ut meed henne :D
Jag lärde känna henne när vi gick på samma Agility så lärde vi känna varandra och nu går vi på samma skola :D

 

Saga <3 Saga är också ett år yngre än mig och gick på min förra skola och nu går på min nya skola igen ;)
Hon är den med mest energi jag känner och är fullständigt CRAZY. Hon är också snäll ch älskar att skratta :D

Jag lärde känna henne när vi gick på Vikenskolan tillsammans.

 

Julia S är 2 år yngre än mig men går ändå i 6:an :) hon är snäll och älskar JB som jag :D Vi kan sitta och prata om honom i timmar ;) Hon är oftast glad och ärlig.

Jag lärde känna henne  genom Hanna när de var bästisar och när jag började på PS ;D

 

Min bäzza Julia :D Jag hade kunnat skriva 1000 bra saker om henne men men ;) Hon är omtänksam och alltid glad, hon har en speciell humor och stöttar en alltid ;D Hon är alltid Glad nästan och det händder allti galna saker när hon är med <3 Hon är som en syster och vi har aldrig bråkat på riktigt :)

VI lärde känna varandra när hon började på vikenskolan :D


Det var några av de som jag är med mest :D

Kraam :D

 

Av johanna tapper - 2 mars 2013 12:45

Japp här kommer min lunch/ fika medan jag och mamma tittar på shaggy dog :)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Vem är bästa artisten
 Justin Bieber
 One direction
 Eric Saade :)
 Taylor swift :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards