99johannas

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av johanna tapper - 25 februari 2013 21:20

heeeeej <3

ligger på sängen och lyssnar på musik :D

men jag tänkte visa min outift för ikväll eftersom jag haft andra kläder innan men pallar inte visa dem :D

           


Det är kläderna plus frisyren från ikväll :D


kram johanna

Av johanna tapper - 25 februari 2013 19:20

Heeej <3


Jag ska visa min duschrutin med bilder :)


Först så duschade jag ju och då andvände jag:


 


Neutral schampo och balsam :) Den är sån som inte luktar alls och därför tar jag hårprafym när jag ska iväg så mitt hår luktar gott. det kostar ca 20 kr på ica  


Sen andvände jag:


 


Glitter shower gel med lukten Rose petal som är till kroppen och som är glittrigt :D

Det luktar jättegott


När jag hade duschat så smörjde jag in kroppen med min Belle D'opium kräm från yvessaintlaurante :)

Den luktar väldigt mycket men jag smörjde benen,armarna och magen med den :)

 


Sist så tog jag min Nivea soft kräm i ansiktet som kostar 40 kr på ica :D

 


Kram JOHANNA :D

   

Av johanna tapper - 25 februari 2013 18:49

Hej hej bloggen <3

min dag har inte varit så jobbig eller vad man säger ;)

Jag har bara bakat cupcakes som jag ska visa bild på sen   

men jag ska göra en ny header nu :)


Men ni får skriva i kommentarerna om ni vill ha recept på maten +  vad jag ska göra i andra inlägg :D 

kram Johanna 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Omröstning

Vem är bästa artisten
 Justin Bieber
 One direction
 Eric Saade :)
 Taylor swift :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards